Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Chování spotřebitele
Te, Nina ; Drozen, František (vedoucí práce) ; Šípek, Ladiskav (oponent)
Diplomová práce je zaměřená na analýzu a následnou identifikaci chování spotřebitelů zejména v Ruské Federaci. Práce je členěná do sedmi kapitol, kde první kapitola přibližuje historické aspekty zkoumání chování spotřebitele a uvádí základní trendy chování spotřebitele moderní společnosti. Dále jsou identifikované hlavní faktory, které ovlivňují chování spotřebitelů, a popsané etapy kupního rozhodovacího procesu. Diplomová práce přibližuje koncepce vnímání reklamy a prozkoumává chování spotřebitelů v marketingových systémech. Poslední kapitola je zaměřená na zvláštnosti chování spotřebitelů v Ruské federace. Jsou zde vymezeny typy spotřebitelů, sociální stratifikace ruské společnosti a zvláštnosti vnímání reklamy.
Specifika kupniho rozhodovacího procesu spotřebitele u vybranych finančních produktů
Baumruková, Jana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Nosková, Veronika (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl postihnout specifika finančních produktů, která v mnohém ovlivňují spotřebitele při jejich nakupování na trhu. V první, teoretické části práce se tak setkáváme s pojmy, jako je nehmotnost, neoddělitelnost nebo například závislá spotřeba finančních produktů. Práce poté tuto specifikaci začleňuje do způsobů chování spotřebitelů na finančních trzích, konkrétně do jejich kupního rozhodovacího procesu. Následně se zaměřuje také na konkrétní situaci na bankovním trhu v Česku, včetně rozložení tržních podílů bankovních domů v odvětví i jejich nabídky běžných účtů, které později podrobněji zkoumá. Praktická část práce zachycuje pomocí primárního výzkumu, provedeného dotazováním českých spotřebitelů bankovních účtů, jakým způsobem tuto službu lidé nejen pořizují, ale i využívají. Tato část je doplněna také kratším sekundárním výzkumem za pomoci dat z databáze MML-TGI. Nakonec jsou na základě předchozích zjištění a výzkumů formulovány závěry v podobě marketingových doporučení.
Marketingové strategie a jejich aplikace na českém trhu stavebních produktů se zaměřením na kupní chování na trhu střešních krytin
Joura, Vítězslav ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) ; Koráb, Vojtěch (oponent) ; Kutnar, Vít (oponent)
Tato disertační práce se zabývá marketingovými strategiemi na českém trhu stavebních produktů a všemi aspekty kupního chování během výběru a pokrývání střechy. Český trh stavebních výrobků je souborem mnoha vztahů mezi různými distribučními články: výrobními, prodejními, projekčními a instalačními. Tato práce se zabývá jak modelem 4P, který rozšiřuje o další 3P, tak marketingovým mixem spotřebitele 4C. Kvantitativní průzkum pokrývačů a kvalitativní průzkum pokrývačů a prodejců střešních krytin potvrdil, že pokrývač je nejblíže při výběru investora. Jako takový má velký vliv na jeho rozhodování a je schopný změnit jeho finální rozhodnutí. Lokální blízkost prodejce střešních krytin je zásadním faktorem pro nákup v daném místě prodeje. Dle regionu České republiky je možné nalézt rozdíly v používaných střešních materiálech. Rozdíl může být dán historickým zvykem, ovlivňováním a znalostí značky střešních krytin v daném regionu nebo funkcionalitou střešní krytiny, která je požadována vzhledem k přírodním podmínkám. Všechny distribuční články na českém trhu střešních krytin používají marketing pro dosahování svých cílů: prodej střešních krytin a sní spojených služeb. Dalším přínosem práce je i navržení modelů rozhodování distribučních mezičlánků a investorů.
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Bicek, Richard ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Soukup, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou kupního rozhodovacího procesu na trhu mobilních telefonů. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zabývá kupním rozhodovacím procesem jako takovým. Praktická část potom zkoumá současný světový trh mobilních telefonů a díky provedenému dotazníkovému šetření také způsob a intenzitu využívání mobilních telefonů českými spotřebiteli. V neposlední řadě postihuje jednotlivé fáze kupního rozhodovacího procesu v České Republice.
Marketing v oblasti bentonitových steliv
Juklíček, Zdeněk ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vyskočil, Zdeněk (oponent)
Teoretická část: marketingové prostředí, kupní rozhodovací proces, segmentace, marketingové strategie, marketingový mix. Praktická část: charakteristika trhu chovatelských potřeb, spotřebitelů, srovnání sortimentu firmy Keramost, a.s. a konkurenčních subjektů, analýza marketingového mixu s důrazem na marketingové aktivity, doporučení a závěr pro management

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.